Unes botigues obren i d’altres tanquen. La marca de venda d’electrònica, electrodomèstics i tecnologia alemanya MediaMarkt ha anunciat que obrirà una nova botiga a la capital de Catalunya l’estiu de 2026. Concretament -tal com ha anunciat la companyia- ho farà en un edifici històric de l’eix comercial de la ciutat de Barcelona com és l’edifici El Triangle, situat entre la Plaça Catalunya, el carrer de Pelai i el carrer de Bergara.
La futura botiga està prevista que tingui una superfície de 6.500 metres quadrats i l’empresa calcula una inversió d’uns 7,5 milions d’euros entre els quals es preveu que es facin un total de més de 50 contractacions. Segons declaracions recollides per Europa Press, l’elecció de Barcelona i d’El Triangle per obrir la segona ‘Lighthouse’ de la companyia a l’Estat espanyol respon a la “combinació de projecció internacional, vida local i concentració de talent tecnològic” que ofereix la capital de Catalunya. A més, el CEO de la multinacional tecnològica, Faruk Kocabas, ha assenyalat que l’obertura d’aquesta nova botiga reforça el “compromís amb el desenvolupament local i reafirma el lideratge d’Espanya dins del grup”.

La segona ‘Lighthouse’ de MediaMarkt
L’obertura d’aquesta nova botiga a Barcelona -que reforçarà la presència de la companyia a la capital catalana- suposa també que es convertirà en la segona ‘lighthouse’ de MediaMarkt a l’Estat espanyol, un model de botiga que segons detalla la companyia proposa als usuaris “una experiència immersiva en tecnologia, a través de boutiques exclusives” i en les quals hi haurà espais personalitzats per les grans firmes del sector tecnològic i d’electrodomèstics en els quals també s’oferirà un assessorament especialitzat a l’usuari i des d’on es podran provar els productes de les diferents marques i accedir als llançaments més exclusius d’aquestes.