SHEIN, el detallista electrònic global de moda i estil de vida, traspassa l’univers en línia per connectar de nou amb els consumidors amb l’obertura de la seva nova pop-up store. Aquesta estarà ubicada al centre de la ciutat de Barcelona i tindrà un espai de 800 m2 dividits en dues plantes. Des del 21 al 29 de juliol, i en horari de 10.00 a 22.00 h, la nova pop-up store de SHEIN té com a objectiu sorprendre els visitants amb una experiència de compra única.

Activitats i espais temàtics
L’espai traslladarà l’univers SHEIN mitjançant activitats i nous espais temàtics que afegiran un toc addicional de diversió i portaran l’experiència de compra a un altre nivell. Els visitants podran explorar el Beauty Corner, on es podran descobrir i tastar els últims productes de bellesa assessorats per maquilladors professionals. Per primera vegada, a l’espai Customizer, els assistents tindran l’oportunitat de personalitzar les seves peces preferides i afegir un toc personal a les seves compres. El Game Corner serà un espai interactiu ple de màquines de jocs on obtenir premis. Per completar l’experiència, la pop-up store comptarà amb música en directe de Dj’s durant les tardes de divendres, dissabte i diumenge, a més d’un espai de Photocall per poder capturar els millors moments amb SHEIN.
SHEIN, reconeguda pel seu esperit innovador, durant aquest 2023 farà 30 pop-ups a tota la zona EMEA amb aquest nou concepte de pop up sent Barcelona l’única ciutat de l’estat on es podrà gaudir. La decoració girarà al voltant del concepte de “Summer vibes” i es podrà descobrir la varietat més gran de col·leccions de moda per a dona, home i infantil i articles de decoració, bellesa i electrònica.
