Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Barcelona es fa un lloc entre els destins preferits pels més rics

Barcelona s’ha fet un lloc en els últims anys entre els destins preferits pels anomenats individus amb un elevat patrimoni (high-net worth individuals, en anglès), és a dir, gent molt, molt rica. L’Informe de riquesa global i estil de vida 2025 de la consultora financera suïssa Julius Baer situa la capital catalana en el top 15 mundial i en el top 10 de ciutats de la regió Europa, Orient Mitjà i Àfrica (EMEA, en les seves sigles en anglès).

De fet, la capital catalana és la segona ciutat que ha escalat més posicions a la llista final només per darrere de Dubai (Emirats Àrabs Units), que ha passat de la 12a a la 7a posició en un any, i de Tòquio (Japó), que passa de la 23a a la 17a. Entre altres curiositats de la llista, destaca l’absència de Madrid, que no entra al rànquing de les 25 ciutats més atractives.

Barcelona ha pujat de la 18a la 15a posició gràcies a la competitivitat dels preus en aparts com MBA (millor ciutat del món), ciclisme (5), tecnologia (5), salut (6) i allotjaments de luxe (7). En canvi, l’informe considera que la ciutat manca de bona oferta en vols en classe business (21), mercat immobiliari (19), advocats (19), bosses de mà per a dones (18), vestits d’home (17), xampany (17), sabates per a dones (16) o cotxes (15).

Segons la consulta, la llista de ciutats més atractives per als més rics es fa basant-se en una cistella d’11 productes de consum i 9 servis que representen compres habituals d’aquest segment de la població. No és un patró de despesa exhaustiu, sinó que es tracta de buscar un indicador de preus comparables arreu del món. 

Les ciutats més atractives per als rics

  1. Singapur
  2. Londres
  3. Hong Kong
  4. Mònaco
  5. Zúric
  6. Shanghai
  7. Dubai
  8. Nova York
  9. París
  10. Milà
  11. Bangkok
  12. Taipei
  13. Miami
  14. Sidney
  15. Barcelona
  16. Sao Paulo
  17. Tòquio
  18. Jakarta
  19. Frankfurt
  20. Mumbai
Més notícies
Notícia: L’Ajuntament aprova el conveni per reobrir el Club Capitol de la Rambla
Comparteix
El govern de Jaume Collboni ha donat llum verda l'acord urbanístic amb l'empresa Torcalena, propietària de l'edifici, a través del qual el teatre passarà a ser de titularitat municipal
Notícia: Cauen els delictes a Barcelona, però creixen els incidents amb armes blanques
Comparteix
El nombre de robatoris patrimonials han caigut un 9,9% i els furts baixen un 7,1%
Notícia: L’Ajuntament atorga aquest any 15.000 euros a una de les sales que ha programat ‘Esas latinas’
Comparteix
El teatre subvencionat per l'Institut de Cultura de Barcelona és Periferia Cimarronas, que ha acollit l'obra que inclou el gag catalanòfob
Notícia: TMB tancarà dos accessos de l’estació Liceu del metro per retornar-li l’aspecte original
Comparteix
Els treballs serviran per recol·locar els pinacles originals del 1925 de l'estació, amb motiu del centenari

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa