Els cinemes de Barcelona es preparen per acollir una nova edició de la Festa del Cine. Entre el 2 i el 5 d’octubre, anar al cinema només costarà 3,5 euros. A més, aquest cop s’instaura una novetat força significativa, ja que no caldrà registrar-se en cap pàgina per poder gaudir del descompte, que es podrà adquirir comprant les entrades a la mateixa taquilla. En anteriors edicions, l’espectador havia d’acreditar-se prèviament.
Per tant, l’espectador podrà adquirir tantes entrades com vulgui, sigui per internet o a la taquilla, cinc mesos després de l’última edició. A Barcelona, hi ha una quinzena de cinemes adherits: els Verdi, Verdi Park, Diagonal, Diagonal Mar, Multiespai, Arenas de Barcelona, Aribau, Balmes, Bosque, Glòries, Gran Sarrià, Floridabalanca, Comedia, Westfield La Maquinista –el que té més sales de la ciutat–, i Girona.

Divendres d’estrenes
Mentrestant, aquest divendres arriben als cinemes catalans algunes estrenes força esperades. Woody Allen torna amb la pel·lícula ‘Golpe de suerte’. En una entrevista a l’ACN, el director americà ha explicat que ha intentat fer “una pel·lícula perfecta”, però reconeix que això “mai passa” perquè és “impossible”. D’altra banda, Gareth Edwards, director de ‘Star Wars: Togue One’, porta a la pantalla gran un fil de ciència-ficció titulat ‘The Creator’, ambientada en una futura guerra entre races humanes. ‘Misión a Marte’, del director gironí Amar Villamajor, és una altra de les estrenes. El gironí ha creat una road movie futurista, familiar i surrealista que dibuixa un País Basc apocalíptic.
També significativa és una altra estrena ben diferent. La cantant Taylor Swift portarà aviat un dels seus concerts al cinema. L’americana, tot un fenomen arreu del món, projectarà un dels seus espectacles. A finals de maig, la cantant actuarà a l’estadi Santiago Bernabeu de Madrid, únic concert que farà a l’Estat. Sortint del cinema, l’oferta a les plataformes també s’amplia: Movistar Plus+ ofereix una nova sèrie policíaca britànica, ‘Blue Lights’, i Disney+ presenta la quarta temporada de ‘Las Kardashian’.