El parc d’atraccions del Tibidabo estrenarà, el dimecres 5 de juliol una nova atracció i serà de realitat virtual. La nova experiència immersiva de realitat “Beyond” et trasllada fins a l’històric Edifici Cel el misteri i l’aventura del món digital. Tal com explica el parc a través de la seva pàgina web, serà una atracció de realitat virtual per endinsar-se dins la digitalització i permetrà viure noves experiències i projeccions amb l’ús de l’última tecnologia.
Cada entrada té una duració de 10 minuts i els participants hauran de portar ulleres de realitat virtual i tot el recorregut constarà d’anar visualitzant un clip immersiu. Tot i que estarà disponible al públic general a partir del 5 de juliol, aquest cap de setmana els membres TibiClub podran provar-la de forma exclusiva. L’atracció està inclosa en l’entrada general del parc, però serà necessari reservar el passi de manera presencial a l’exterior de l’atracció i pagar 3€ que en acabar l’experiència seran retornats en forma de val de restauració.
El parc ha encetat una temporada d’estiu amb novetats
Amb tot, el Tibidabo, el passat 22 de juny va donar el tret de sortida a la temporada d’estiu ampliant l’horari de visita i amb noves activitats. En destaca el nou espectacle de Gerónimo Stilton, en què participaran diferents artistes del programa de televisió de TV3 ‘Eufòria‘. Durant la temporada hi haurà jornades destacades com la “Posa’t la gorra”, que té com a objectiu recaptar recursos per a nens i nenes amb càncer, i el concert de Vozes, entitat que vetlla per la cohesió social i ofereix formació musical gratuïta i de qualitat per a nens i adolescents. L’espectacle de cloenda serà el Laser Show, organitzat per 7ART, que cada nit del mes d’agost omplirà el parc de llums en el show amb més èxit de la temporada. Amb tot, durant els mesos de juliol i agost, el parc obrirà d’onze del matí a deu de la nit, oferint onze hores de diversió, espectacles i serveis del parc.