S’ha presentat al Teatre Borràs l’espectacle TUELF POINTS, El musical más eurovisivo. Es tracta d’un divertit i festiu viatge de ciència-ficció a través de cançons d’Eurovisió creat per Dídac Flores i dirigit per Karen Gutiérrez. I si vols aconseguir dues entrades per gaudir-ne, només has de participar en el sorteig que organitza el TOT Barcelona a Instagram!
Després de triomfar en el Teatre Gaudí, TUELF POINTS fa el gran salt al Teatre Borràs, on estarà en cartell de divendres a diumenge fins al 30 de juliol amb una posada en escena més espectacular. En total, en els 95 minuts d’espectacle, s’interpreten 110 hits del concurs musical més famós d’Europa, incloent-hi temes emblemàtics del festival com ‘Waterloo’, ‘La La La, Euphoria’, ‘Yo soy aquel’, ‘Rise Like a Phoenix’, ‘Vivo Cantando’, ‘Eres tú’, ‘Bailar Pegados’, ‘Arcade’, ‘Fly on the wings of love’, ‘Nel Blu di Pinto di Blu’, ‘Dime’ i ‘Save Your Kisses for Me o Europe’s living a celebration’.
Les veus del musical
Els actors encarregats de portar a escena aquest divertit i virtuós espectacle amb música i veus en directe són Laura Daza (The Wild Party, Dies Normals, El Despertar de la Primavera), Xavi Duch (Sugar, Spamalot, Hair), Marc Pociello (Tick Tick… Boom!, La Tienda de los Horrores, El Màgic d’Oz), Esther Peñas (Las Chicas del Coro, Fama, Grease, el musical) i el propi Dídac Flores (Lo tuyo y lo mío, Grease, Fama).