Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Segona vida del Festival de Pedralbes: canvi d’ubicació i de nom

El Festival de Pedralbes, que se celebra del 10 al 27 de juliol, marxa dels jardins de Pedralbes on fa deu anys que se celebra i ha trobat una nova ubicació: el Poble Espanyol. Amb el canvi de lloc, els organitzadors del festival han decidit canviar-lo de nom. El conegut Festival de Pedralbes torna a néixer sota el nom ALMA – Festival de Pedralbes.

Des de la promotora del festival, Concert Studio, han explicat que el nou festival tindrà “una interessant proposta artística” i que inclourà “prestigiosos artistes nacionals i internacionals”. Dimarts de la setmana que ve el festival farà públic quins seran els artistes que configuraran el cartell. L’equip encarregat d’organitzar l’esdeveniment han fet públic el trasllat d’ubicació a través d’un vídeo a les seves xarxes socials, on presumeixen de deu anys d’èxit.

El director del festival, Marín Pérez, ha fet una valoració de la notícia: “El Festival Jardins Pedralbes continua. No s’acaba aquí. Es trasllada. Els festivals tenen alma“. L’edició d’enguany mantindrà la barreja de “música, restauració i entreteniment” per a tots els públics que tant els caracteritza. Des de l’organització avancen que han confirmat la presència del festival a la nova ubicació, el Poble Espanyol, per les properes tres edicions, contant la del 2023.

Deu anys d’història

Des que el festival va arrancar el 2013, grans artistes com Bob Dylan, Patti Smith, Mariah Carey, Lana del Rei, Tom Jones, Kool & The Gang o Crystal Fighters, han trepitjat fort l’escenari del Festival de Pedralbes. La continuïtat del festival, però, es va veure qüestionada després de l’edició de l’any passat per un desacord amb la Generalitat de Catalunya, que són els responsables del control i gestió dels Jardins de Pedralbes. Des de la Generalitat volien que el festival seguis fent-se, però al·legaven que la cessió de l’espai que els havia fet l’Ajuntament de Barcelona no preveia la celebració de festival sinó d’actes institucionals.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa