El Temple Expiatori de la Sagrada Família és una de les grans atraccions turístiques de la capital de Catalunya i un dels edificis més icònics de la ciutat. Sant Jordi també és una de les festivitats que estan marcades al calendari. El patró de Catalunya és una festivitat de gran importància a la ciutat i al país i fa que des de la Sagrada Família obrin les portes del temple i ho facin posant a disposició de la ciutadania 90 entrades dobles per poder visitar la Basílica la vigília de la diada de Sant Jordi.
Segons assenyala la Sagrada Família les 90 entrades dobles oferiran una visita guiada a la Basílica el dia 22 d’abril, fora de l’horari habitual, on a més podran descobrir la instal·lació audiovisual «Llum primigènia», un espectacle audiovisual que entre el 21 i el 27 d’abril reinterpretarà “el mite de sant Jordi amb un llenguatge visual contemporani, que ens remet a la lluita entre el bé i el mal i entre la llum i la foscor”. Des del Temple Expiatori destaquen que l’espectacle Llum primigènia “dialoga amb l’escultura de sant Jordi de Josep Maria Subirachs i reforça el vincle entre arquitectura, escultura i llenguatge audiovisual. Així, l’obra connecta iconografia cristiana i art digital contemporani, i obre un espai de contemplació i renovació espiritual”.
Com entrar gratis a la Sagrada Família
El dia 23, dia de Sant Jordi, totes aquelles persones que s’anomenin Jordis o Jordines tindran una entrada gratuïta al temple. “Les persones interessades podran reservar l’entrada a través de la pàgina web a partir del dia 13 d’abril. Aquestes entrades estan subjectes a disponibilitat horària”, detallen des de la Sagrada Família.

Per altra banda, la Sagrada Família sortejarà 90 entrades dobles, a les quals els ciutadans podran inscriure’s al seu sorteig a través d’un formulari que poden trobar des d’aquest dilluns a la pàgina web i les xarxes socials de la Sagrada Família i tenen com a data límit les nou del vespre del dia 15, dia en el qual se sortejaran les entrades i les persones guanyadores rebran un correu durant els dies pròxims.
