Polèmica per l’elevat preu de les entrades als concerts de Bad Bunny a Barcelona i Madrid. L’artista porto-riqueny ha pensat el cartell de complet als dos concerts que farà a la capital catalana i també en els 10 que ha previst a la capital madrilenya. Després de la bogeria per aconseguir una entrada, l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha denunciat la plataforma Ticketmaster davant la Subdirecció General d’Inspecció i Procediment Sancionat del Ministeri de Consum pel “cobrament irregular i abusiu” de diferents conceptes addicionals.
Segons detalla l’entitat en un comunicat, la companyia va afegir fins a “tres conceptes diferents” que acabaven triplicant el cost inicial. Així, l’associació que el preu d’una entrada, situat en 79,5 euros, es podia acabar triplicant i l’usuari en va acabar pagant 269. L’OCU detalla que hi ha 3,3 euros en concepte de donació, 36,5 euros per despeses de gestió i un càrrec VIP addicional que afegia fins a 150 euros més. Considera que són despeses que “no són transparents” ni “reemborsables”.

A més, l’OCU denuncia que els preus “no són iguals” per a tothom, ja que són “dinàmics” i varien “en funció del mercat”. L’entitat també critica que “ningú esclareixi quins factors influeixen exactament en el preu final, quan i com” i reclama al Ministeri de Consum que impulsi una normativa que “eviti abusos” per part de les empreses intermediàries.
Gira de rècord a l’estat espanyol
Bad Bunny ha fet història després de vendre 600.000 entrades per als 12 concerts que ha programat a l’estat espanyol. En un principi, l’artista havia programat tres cites: una per al 22 de maig del 2026 a l’Estadi Olímpic de Barcelona i per al 30 i 31 de maig al Riyadh Air Metropolitano de Madrid. Davant la gran demanda d’entrades, es va afegir una nova data a Barcelona (23 de maig) i vuit més a la capital espanyola (2, 3, 6, 7, 10, 11, 14 i 15 de juny).

