Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Col·lapsada la web de TMB per reservar visites a les estacions fantasma del metro

La web de TMB per reservar les visites a les estacions fantasma de metro ha col·lapsat pocs minuts després que s’obrís el termini fer els tràmits. Fonts de la companyia han confirmat al TOT Barcelona que la pàgina web està experimentant problemes, però asseguren que és massa aviat per determinar-ne la causa. Aquest dimarts a les 10.00 s’obria el termini per fer les inscripcions en línia al web www.obrimelmetro.cat i poc després ja era impossible accedir al formulari que permet reservar una de les 5.033 places gratuïtes que TMB ofereix per visitar les estacions de metro de Gaudí i Correu els mesos d’octubre i novembre.

El rètol de orreus a l'estació fantasma | Miguel Ángel Cuartero (TMB)
El rètol de Correus a l’estació fantasma | Miguel Ángel Cuartero (TMB)

Visites a les estacions de Gaudí i Correus

L’estació de Gaudí es va construir el 1968 i havia de formar part de l’antiga L2, però la ràpida expansió de l’L5 va fer canviar de plans. La proximitat de l’estació de Sagrada Família, a uns 200 metres, la va fer inservible. Es podrà visitar els dies 4, 5, 25 i 26 d’octubre. Pel que fa a l’estació de Correus, que originàriament formava part del segon ramal de la línia del Gran Metro, va funcionar entre el 1934 i el 1972, quan l’L4, a la qual pertanyia, es va perllongar fins a la Barceloneta. Les visites seran el 20, 21 i 22 d’octubre i el 17, 18 i 19 de novembre.

Què s’ha de fer per aconseguir les entrades?

Quan la pàgina web torni a funcionar correctament, el sistema per aconseguir les entrades és molt senzill. Només cal accedir al formulari habilitat per TMB, introduir el nom complet, el número de DNI i el correu electrònic. Des de la mateixa pàgina es poden reservar moltes altres visites a llocs emblemàtics o poc coneguts de la xarxa de metro com l’Escala de cargol d’Urquinaona, el Taller de Santa Eulàlia, el més antic del metro (1922) i declarat bé cultural d’interès local, el Taller de ZAL, el Centre de Control de Metro (CCM) i sala de simuladors de conducció.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa