Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Netflix estrena un thriller ambientat al Port de Barcelona

“Això és una gran família. Amb les seves llums i les seves ombres, però família. Benvingut al Port”. Així arrenca el tràiler de Mano de Hierro, una producció que la plataforma de continguts Netflix estrenarà el pròxim 15 de març, un thriller sobre el narcotràfic ambientat al Port de Barcelona. Aquesta ficció promet ser tant o més potent com altres produccions de Netflix relacionades amb aquest món, com Narcos, La reina del Sur o la reestrena de Fariña. La sèrie localitza un focus de narcotràfic a l’Estat espanyol, en què el control del transport de drogues es triangula des del port marítim de Barcelona. Eduard Fernández (’30 monedas’), Natalia de Molina (‘Fácil’), Jaime Lorente (‘Cristo y Rey’), Sergi López (El cielo abierto, Mediterráneo), Enric Auquer ( ‘Sky Rojo’) i Chino Darín -fill de Ricardo Darín) són el cartell d’actors principal.

Aquesta nova producció (de Mediapro Studio), dirigida pel guionista i director barceloní Lluís Quílez, narra la història d’una xarxa criminal que mou droga a través dels contenidors que entren pel port i que és liderada pel propietari de la principal terminal Joaquín Manchado. Però un accident inesperat i la desaparició d’un important carregament de cocaïna desencadenarà una despietada guerra plena d’assassinats i venjances.

Altres escenaris: Lleida i Girona

El rodatge de la sèrie va començar el 24 de novembre de 2022 i va recórrer diverses localitzacions de Barcelona Lleida i Girona, que van donar forma a un total de 6 capítols. Així i tot, només ha transcendit l’escenari del Port de Barcelona, i haurem d’esperar a l’estrena per reconèixer els espais de Barcelona, Lleida i Girona que acolliran escenes d’aquesta sèrie.

De fet, Netflix compta amb diverses sèries ambientades a Barcelona, pròpies i comprades. Una d’elles és El cuerpo en llamas, la minisèrie que relata el cas més brutal d’assassinat al cos de la Guàrdia Urbana de Barcelona, inspirada en el cas de Rosa Peral.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa