En el context de la Copa Amèrica de Vela, Turisme de Barcelona llança una nova targeta amb activitats nàutiques per promoure i apropar el mar a la ciutadania i als visitants. Es tracta de la Barcelona Card Sea, que segons Turisme de Barcelona, neix amb “l’objectiu de crear llegat entorn l’economia blava i difondre i reforçar el relat al voltant de Barcelona i el mar”.

La nova Barcelona Card Sea TURISME DE BARCELONA

85 euros i vàlida durant una setmana

La Barcelona Card Sea permet gaudir de manera gratuïta fins a 14 activitats, com ara sortides en vaixell, esports nàutics o visites a museus marítims o relacionats amb el mar. Surt al mercat a un preu de 85 euros i es poden dur a terme totes aquestes activitats durant 7 dies. És un producte enfocat a crear relat al voltant de la relació entre Barcelona i el Mediterrani com un tret diferencial de l’estil de vida i els atributs propis d’una ciutat que té mar i que pretén difondre i apropar la nàutica entre els ciutadans. Així, els usuaris tenen la possibilitat de fer un recorregut per la història de Barcelona, amb indrets com Santa Maria del Mar, el Monument a Colom i la Llotja de Mar o visitar espais de nova creació com l’America’s Cup Experience. En l’apartat d’activitats, la nova targeta ofereix activitats nàutiques en kayack, sortides en catamarà, practicar ioga en Pàdel Surf, visitar la confraria de pescadors de la Barceloneta o passar el dia a Blanes.

De tota l’oferta de targetes que Turisme de Barcelona ha tret al mercat, la de més èxit és la “Barcelona Card”, que es va posar en marxa el 1997 per impulsar l’oferta cultural de la ciutat incloent fins a 27 museus gratuïts. En els darrers dos anys s’han editat nous productes com la targeta Family, la Modernista i la Science per impulsar nous imaginaris com en el cas de la ciència, o donar resposta a determinats perfils com el de les famílies d’acord amb una demanda d’un mercat creixent en usuaris.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa