A partir del pròxim 27 de desembre, la Fàbrica de Creació Fabra i Coats, situada al número 20 del carrer de Sant Adrià (districte de Sant Andreu), es transforma per convertir-se en aquell espai que dota de màgia el Nadal dels nens i nenes de Barcelona: la Fàbrica de Joguines dels Reis d’Orient. Es tracta de l’espectacle de Nadal on tot el qui vulgui pot veure com els follets i operaris màgics que ajuden els Reis d’Orient preparen els regals per a tots els infants. Una novetat d’enguany és que la fàbrica és més inclusiva, ja que hi ha l’opció de fer la visita a través de llengua de signes, audiodescripció i vista tàctil, entre altres.
Els barcelonins que hagin anat alguna vegada o, bé, ho hagin intentat, segurament sabran que les entrades s’esgoten de pressa, i és per això que el més important que cal saber és que es poden obtenir de manera gratuïta a partir del pròxim 13 de desembre. Les persones que aconsegueixin entrades podran assistir-hi del 27 al 30 de desembre i del 2 i al 4 de gener, entre les 17 hores a les 21 hores.
Els infants podran tornar a fer un recorregut ple de màgia
Durant l’espectacle, a més, els visitants podran descobrir espais màgics i parlar amb persones i andròmines que fan possible aquesta fàbrica única a Barcelona i el món. Tanmateix, podran perdre’s entre el magatzem màgic i el centre logístic. Es tracta dels dos espais on es desen les joguines i després es distribueixen, respectivament. Això últim, però, no passarà fins al 5 de gener, quan els Reis d’Orient sortiran a repartir regals.
Encara hi ha més. Els infants també tindran l’oportunitat de deixar en el recinte les seves cartes amb la llista de regals i desitjos que esperen aquest Nadal. Esperem que es compleixin tots.
