El Saló Internacional del Caravaning amplia l’oferta aprofitant el furor per les caravanes

La superfície neta expositiva de l'esdeveniment, que se celebrarà a l'octubre, creix fins als 40.000 metres quadrats

El Saló Internacional del Caravaning, organitzat per Fira de Barcelona amb la col·laboració de l’Associació Espanyola de la Indústria i el Comerç del Caravaning (ASEICAR) i el Gremi d’Empresaris de Caravaning de Catalunya (GREMCAR), prepara el seu retorn. En la seva 35a edició, el congrés ampliarà el seu abast amb l’entrada de nous sectors i creixerà fins als 40.000 metres quadrats de superfície neta expositiva. Sota el lema Inspiring adverntures, el certamen vol representar millor l’estil de vida aventurer, incorporant per primer cop empreses i experiències dels esports a l’aire lliure per captar més sectors i més públic i augmentar la seva comunitat aprofitant el furor per les caravanes que s’ha estès arran de la pandèmia.

El congrés se celebrarà al recinte de Gran Via entre el 16 i el 24 d’octubre. El saló presentarà tant la seva oferta presencial com nous continguts digitals a través de tres blocs temàtics. El primer, ‘Caravaning Travels’, mostrarà les últimes novetats en vehicles. ‘Caravaning Sports’ mostrarà una nova àrea on tindran presència els expositors vinculats als esports i les activitats a l’exterior. Per últim, ‘Caravaning Adventures’ serà una exposició amb caravanes 4×4.

Arribar a nous mercats

Aquests espais comptaran amb la participació de les principals marques i importants empreses líders sectorials que oferiran els seus productes i serveis a través d’activitats experiencials i test de productes. “Aquest nou posicionament ens permetrà continuar fent créixer la gran família del caravàning promovent aquest estil de vida més lliure i en contacte amb la natura, amb altres aficionats que comparteixen els nostres mateixos valors”, ha assegurat el president de Caravaning, Ramon Nuez.

El saló continuarà sent un aparador on les companyies expositores presentaran les últimes novetats en autocaravanes, campers, caravanes, cases de fusta o mòduls, entre altres. Com activitats, repetiran el ‘Gastrovaning’, amb propostes gastronòmiques; ‘Caravaning Kids’, amb activitats lúdiques, i ‘Travelvaning’, un punt de trobada entre viatgers. Per encabir aquesta oferta, el saló es traslladarà als pavellons 4, 5, 6 i 7 del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona. En total, la superfície expositiva creixerà fins als 40.000 metres quadrats nets, el que suposa un augment de 4.000 metres quadrats respecte a l’anterior convocatòria, celebrada l’octubre de 2019.

Nou comentari