Maragall renya Ponsatí per un tuit sarcàstic sobre Madrid

Josep Bou també ha criticat el tuit, ja eliminat, i ha titllat a l'exconsellera d'Educació de "miserable"

El president del grup municipal d’Esquerra Repúblicana, Ernest Maragall, ha renyat aquesta tarda a l’exconsellera d’Educació, ara a l’exili, Clara Ponsatí. 

La raó ha estat perquè aquesta última ha escrit un comentari a Twitter, ara ja eliminat, referent al no confinament de Madrid. Ponsatí s’ha fet ressò d’una notícia de El Confidencial on s’assegura que Madrid ja corre més risc que la Llombardia o que la província de Hubei, el principal focus de la pandèmia del coronavirus. Ponsatí ha escrit “De Madrid al Cielo”, en un evident joc de paraules.

El missatge de Ponsatí ha estat rebut amb crítiques per part de molts internautes. D’entre els crítics hi ha Ernest Maragall que li ha escrit que “Els jocs de paraules en aquest moment són tant ofensius com inoportuns”. “No és moment de sarcasmes sinó de solidaritat natural. És moment de fraternitat entre tots els pobles”, li ha retret. 

També a Esquerra republicana, Jordi Coronas, l’ha interpel·lat. “Irresponsable i vergonyós. Especialment greu quan això ve d’una persona que es dedica a la docència”, ha escrit. 

Josep Bou tampoc ha perdut la oportunitat per treure-li suc i l’ha titllat de “miserable”. Bou ha fet referència també al fet que l’ex president Puigdemont hagi repiulat el comentari de Ponsatí: “I amb el retuit del vividor dels lazis Puigdemont, donen mostra de la capacitat que tenen per a superar-se en la immoralitat i el menyspreu”.

L’alcalde de Madrid, el Popular José Luis Martínez-Almeida, ha lamentat, més moderat, les paraules de Ponsatí: “L’odi no salva vides”.

Més informació

Comentaris

    Ramon 16/03/2020 12:10 pm
    La pitjor errada és esborrar la piulada perquè és donar la raó als miserables que se li han tirat a la jugular. No confinar Madrid és CRI-MI-NAL.
    joanr 16/03/2020 10:57 am
    Maragall, per què no calles? La Ponsatí fa un missatge que no va contra la gent sinó contra un govern inútil que només fa més que bestieses. Maragall i ERC encara aniran a la taula de prostitució? El 155 que ha aplicat el Sánchez ja els va bé? Poca vergonya!!!
    Maria 16/03/2020 10:45 am
    Ponsatí cada vegada més aporp d'un Vox català.
    Fat Boy 16/03/2020 9:37 am
    Doncs jo hi estic plenament d'acord i mes recordant que per miserables els espanyols despres dels atemptats de Barcelona: Manifestacio de solidaritat amb 300 persones, els altres bandarres bebent cava per celebrar-ho.
    Molt bé Clara! 16/03/2020 9:29 am
    ERC sempre fent costat a los madriles!
    Jaume l'altre 16/03/2020 9:08 am
    Visca Clara Ponsatí
    Pako Jones Menda 16/03/2020 8:59 am
    Ens han dit i fet bestieses, i ara ens la tenim que agafar amb paper de fumar, APPC.
    adolf 16/03/2020 8:14 am
    Sr. Maragall amb persones com vostè mai serem una República.
    Nit i dia 16/03/2020 1:32 am
    Com els hi fot als ximples caganyols que els hi diguin les veritats. A la meseta són massa tanoques per veure la realitat.
    Joan 16/03/2020 12:19 am
    La Sra Ponsatí, molt objectiva. Maragall on vas?
    Pau 15/03/2020 11:18 pm
    ASCO,eso es lo que me produce el comentario de esta señora,y que pueda estar dando clases VERGÜENZA.
    Es el que diuen els "GATOS" a Madriz. 15/03/2020 11:06 pm
    Jo sempre els ho he sentit dir: De Madrid al cielo.De què us empipeu? Quin poc coneixement de les comunitats.
    enterrador 15/03/2020 10:33 pm
    la frase "de madrid al cielo " , se hizo muy popular en 1983 , varios accidentes de aviones en Barajas ( murieron 274 personas). ¿ no lo recuerdas ? .
    Jo 15/03/2020 9:53 pm
    Els d'ERC teniu la síndrome d'Estocolm, ja no us diferencieu de psoe i comuns
    ESTEM AMB TU CLARA 15/03/2020 8:36 pm
    Tens tota la rao, ara surten els ofesos, que callen quant ens ataquen per terra mar i aire
    avia 15/03/2020 8:36 pm
    Sr. Maragall quina responsabilitat creu que te el govern de Madrid i el d'españa en les morts i encomanats? cap?. Ja si ha dirigit?
    Tal com raja 15/03/2020 7:38 pm
    Jo estic d'acord amb l'exconsellera Ponsatí. No confinar Madrid és una irresponsabilitat i una imprudència
    espot 15/03/2020 6:48 pm
    ya lo han dicho miserable no nos representa a los catalanes
    Doctor Strangelove 15/03/2020 6:45 pm
    Mira si es bona la gent que volem que una iaia com tu, que està en la població de risc, no l'agafi, per això els més joves ens quedarem a casa. Aquesta és la diferència entre vostè iaia i algú una mica responsable com un servidor. Doc.
    Jaume 15/03/2020 6:27 pm
    No tingueu tants miraments, ens diuen de tot i ni obriu la boca i ara us ofenen, a cagar a la via i jubilat ,que no has aportat mai res de bo.
    1714 15/03/2020 5:52 pm
    Sr. Maragall, si el que ha dit Clara Ponsatí "de Madrid al cielo" li sembla sarcastic i ofensiu, imaginis el sarcastic i ofensiu que en sembla a molts "la taula de dialeg" impulsada per vostés.
    Ramon 15/03/2020 5:40 pm
    Arcadi Espada es reconeix maragallista.
    Maragall del gal 29 vascos assassinats per tu i el teu psos.erc 15/03/2020 5:37 pm
    Maragall es gal eternament, un miserable del gal.erc