Lorena Roldán diu que a Barcelona hi ha “persones amb catanes a plena llum del dia”

La líder de Cs a Catalunya considera que "els ciutadans tenen por de sortir al carrer"

La líder de Cs a Catalunya, Lorena Roldán, ha advertit aquest diumenge que “els ciutadans de Barcelona tenen por de sortir al carrer”. Segons Roldán, hi ha “persones amb catanes a plena llum del dia”, i d’altres que “cometen il·legalitats”. La líder de la formació taronja ha acusat l’alcaldessa Ada Colau de cometre una “gran irresponsabilitat” i portar “anys mirant cap a una altra banda, amb una actitud passiva”.

[r:1]

“Ha provocat un efecte crida, estem molt preocupats”, ha afirmat Roldán, que també ha carregat contra el Govern i l’executiu espanyol per no fer prou per la seguretat a Barcelona. Roldán ha advocat per una reforma del codi penal per castigar la reincidència.

Segons la líder de Cs, és una “gran irresponsabilitat” que el ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska, “digui que el que cal és canviar-se la cartera de butxaca”.

Més informació

Comentaris

    Met 15/09/2019 11:39 pm
    És veritat! Ahir sortint del metro em vaig creuar amb les tortugues Ninja.
    D'on no n'hi ha no en raja 15/09/2019 10:42 pm
    Jo per la capital de Catalunya he vist molts fasc'stas de ciudadanos, destruint Catalunya i la democràcia
    joseppescador 15/09/2019 9:55 pm
    Doncs si jo he vist un munt de gent amb CATÀNIES que més son una marca registrada i estan boníssimes
    marbosch 15/09/2019 9:21 pm
    Jo l'1-O del 2017 en vaig veure algunes que semblaven robocops, això sí, només portaven porres i escopetes per tirar pilotes prohibides.
    Guaita-que-fan-ara 15/09/2019 6:07 pm
    Deuen ser del Comando-montapollo's on hi han tots els seus "amics"
    juan carlos 15/09/2019 5:33 pm
    el consum d'estupefaents provoca visions falses de la realitat. sera que alguns prenen massa i a sobre els deixen el micro per parlar???
    Anselm Llorenç 15/09/2019 5:31 pm
    Sí, i a tot arreu, fins i tot a les portes de totes les escoles.
    Preocupacions 15/09/2019 3:54 pm
    A mí em fa bastanta més por i enuig que la policia municipal no faci res. De fet son igual que la municipal al País Valencià, defensen el feixisme.
    Edgar 15/09/2019 3:40 pm
    Política de C's: mentides gratuïtes amb l'ajuda dels mitjans de comunicació i l'ibex. Una colla de delinqüents polítics amb tota la impunitat que els atorga l'Estat espanyol com mal necessari (per a Espanya).
    torracollons 15/09/2019 3:32 pm
    jo he vist gent amb llançaflames, llançacoets, bazooques, metralladores... on vas a parar! i no ho he vist tot!
    Claravalls 15/09/2019 2:51 pm
    Fora de Catalunya chonis.Fora tots els immigrants i fills d'immigrants espanyols. Visca l'èxode de ñols de Catalunya. Catalunya no és ni serà mai España.//*// Som República.//*//
    Aquesta tiparraca no sap el que diu. 15/09/2019 2:40 pm
    Ves afer el xorra cap les spanyes.
    jose 15/09/2019 2:39 pm
    Catanas? Esta no es la que era Independentista? Niña, ves a que te limpie los mocos la yaya
    No se si són catanes 15/09/2019 2:03 pm
    però és enorme això que duen alguns, a plena llum del dia, a la ma. Mare de deu quan se la treu!
    artillero 15/09/2019 1:29 pm