Colau veu una “situació crítica” a Barcelona: “La ciutat no s’ho mereix”

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, veu una “situació crítica” i “molt complicada”. Així ho ha manifestat després de la reunió del Centre de Coordinació (Cecor) a la capital catalana, on s’han reunit responsables dels serveis públics. Colau ha insistit en el rebuig a “tota forma de violència”: “Som una ciutat de pau”. 

La líder del consistori barceloní ha xifrat en centenars els contenidors cremats per aixecar barricades per part dels manifestants. També ha denunciat les “destrosses” de paviment per llançar pedres a la línia policial. La líder de l’executiu local ha censurat les agressions a periodistes i la detenció d’un d’ells per part de la Policia Nacional.

[r:1]

Colau s’ha mostrat “orgullosa” dels treballadors públics per la tasca que han portat a terme en els últims dies de protestes. Ho ha fet rodejada dels responsables polítics de les persones implicades en la feina per recuperar la normalitat a la ciutat. La tinenta d’alcalde Janet Sanz, el tinent de Seguretat i Prevenció, Albert Batlle; i la regidora de Mobilitat, Rosa Alarcón

Batlle ha assegurat que “la majoria” de les persones implicades en els enfrontaments contra la policia són catalans, tot i que ha admès que “potser” hi ha gent estrangera involucrada. Així, ha negat la tesi del president de la Generalitat, sobre els “infiltrats” que estarien provocant els aldarulls. 

A més, ha lamentat el “vandalisme” amb què actuen alguns manifestants, i ha demanat que se’ls aïlli. 

Comentaris

    Barcelona siempre ha sido una ciudad multirracial y de acogida. Octubre 19, 2019 | 12:05
    Suevos, vándalos, alanos, turistas ingleses, manteros y gent de pau. Sin olvidar a los agentes de seguros. Y a la familia Pujol. Lo mejor de cada casa, en suma.
    Jac Octubre 19, 2019 | 12:13
    Tampoc es mereix a tu com a alcaldessa i tota la delinqüència que has permés a la ciutat
    Vaz prendre l'alcaldia primera aprofitant les maldats dels feixistes, i ara??? També Octubre 19, 2019 | 12:14
    I tu colau?? Has fet alguna cosa per tal que no sigui així? O a més de pactar amb el Valls i el PSOE, és clar.
    Pere IV Octubre 19, 2019 | 12:17
    El que Barcelona no es mereix és tenir-te a tú d'alcaldessa.
    Ferran Octubre 19, 2019 | 12:18
    Aquests no són els que ho havien de canviar tot? Doncs resulta que hi ha una revolució davant dels seus nassos i ells no només no hi participen sinó que fan el joc a l’estat. Quins pallassos!
    enterrador Octubre 19, 2019 | 12:19
    la ciudad , capital de Catalunya, Barcelona, no te MERECE a TI, vete con los de ciudadanos , que estáis a partir un piñón con ellos.
    Com dries tu Octubre 19, 2019 | 12:27
    si ho compares amb París això no es.
    Presoner núm. 40159148 Octubre 19, 2019 | 12:39
    Els revolucionaris de saló i postureig fan una crida a l'ordre, tot correcte. Si no ets periodista els orcs de Mordor tenen barra lliure, alguna cosa hauràs fet, ok. La prioritat política dels Comuñs (i el PSOE d'ocupació) és una entitat metafísica anomenada "la ciutat". Deia Karl Marx que allí on manquen les idees, apareix puntual una paraula. També allí on manca la voluntat o la vergonya.
    Carles Octubre 19, 2019 | 12:47
    I la Sra. Alcaldessa? ... tirolan, tirolin, tirolan..., tirolan, tirolin, tirolan.... i anar fent, qui dia passa any empeny, tot una figura!!
    joanr Octubre 19, 2019 | 12:57
    Barcelona no es mereix tenir una batllessa botiflera com la Colau.
    Jau Octubre 19, 2019 | 13:11
    Colau deixa l electoralisme. Tenies que compareixia al costat dels tres batlles i el govern i si et calia canviar quelcom del discurs, que no veig perquè, fer_ho. I parlar. Decepcionat, altre cop.
    Teresa Octubre 19, 2019 | 13:12
    I si Colau traiés els contenidors a primera hora de la tarda i els tornés a posar de matinada en els llocs propers on es convoca una manifestació? Potser fa por que llavors es dediquessin a trencar aparadors?
    Ferran Octubre 19, 2019 | 13:13
    I vostè que ha fet per a la llibertat d'aquest país? Res..... callar i aguantar la cadira calenta. La Colau també és CASTA!!!
    Vicenç Ramoneda Octubre 19, 2019 | 14:12
    Els del 155 ara es queixen? Quan una societat es subleva, França, Perú, etc, etc,... perquè creus que ho fan?
    Peret el menut Octubre 19, 2019 | 14:47
    Colau, botiflera al servei del Ibex35 i del régim del 78
    2019 Octubre 19, 2019 | 17:00
    ahhhh es que collboni ya te ha avisado o generalitat o no seras alcaldesa...no eres tu la de los top manta no te visto activista en los desahucios ayudadndo
    D'on no n'hi ha no en raja Octubre 19, 2019 | 17:25
    Kolau, Barcelona no és mereix que tu okupis la poltrona de l'alcaldia
    2019 Octubre 19, 2019 | 17:45
    EL QUE NO ES MEREIX LA CIUITAT ES QUE VOSTÉ SIGUI ALCALDESSA AMB L´AJUT DE GENT COM COLLBONI I VALLS, I DESPRÉS VA DONANT LLIÇONS, DE QUE SRA.?
    Barcelona sera sempre meva Octubre 19, 2019 | 18:05
    Barcelona no se merece una Alcaldesa que se sustenta en valls y colloni,Que ha pasado con la Activista,por casualidad ha tocado Poder.
    anonima Octubre 19, 2019 | 23:09
    Però si que es deu mereixer una alcaldessa que es puja al sou amb el suport dels del 155 mentre hi ha 5 apunyalaments cada nit