Colau demana un nou pacte “entre Catalunya i Espanya que algun dia s’ha de poder votar”

Proposa que després de les eleccions estatals del 10-N es creï una taula de diàleg per treure de la presó els líders independentistes condemnats

La dirigent dels comuns i alcaldessa de Barcelona, ​​Ada Colau, ha presentat aquest dijous una proposta per al desbloqueig de la situació polític entre Catalunya i Espanya en dues fases: una primera que comenci a partir del 10 de novembre, i que suposi la creació d’una taula de diàleg per parlar de la llibertat dels impulsors de l’1-O i de reforçar l’autogovern, i una segona en la qual es pugui treballar “en un nou pacte entre Catalunya i Espanya que algun dia s’ha de poder votar”.

Ho ha dit en una roda de premsa amb el primer secretari de Podem, Pablo Iglesias, i el candidat d’En Comú Podem per Barcelona a les eleccions generals del 10 de novembre i portaveu al Congrés, Jaume Asens.

Esglésies i Colau han mantingut abans una reunió per abordar la situació després de la sentència del Tribunal Suprem (TS), que condemna als dirigents independentistes empresonats a penes d’entre 13 i nou anys de presó.

Comentaris

    Xaos 25/10/2019 1:41 pm
    Però aquesta senyora, on ha estat ficada durant els últims 10 anys? Que vol tornar a repetir-ho tot?
    Baerto 25/10/2019 12:31 am
    Esta ya está opositando para presidenciable de la Generalitat! Se le ve el plumero
    no entra 24/10/2019 10:39 pm
    dintre de les teves competencies. el que tens que fer es acabar amb els narcopisos, xata
    Vols dir com el teu amb C's? 24/10/2019 10:15 pm
    Amb el diable només hi pactes tu. Nosaltres volem ser lliures.
    joanr 24/10/2019 9:56 pm
    Ves-te'n al comú hipòcrita.
    Carles 24/10/2019 9:32 pm
    Colau, si us plau, PROU, ja en tinc massa dels estirabots teus, si us plau.....
    Això era l'estatua 24/10/2019 4:58 pm
    Això era l'estatut i mira com ha acabat, aquesta gent no en saben de pactar i encra que exeptessin després s'hi pixen, disposició adicional 3ra, transferència recerca
    fideli 24/10/2019 4:55 pm
    un nou pacte? veu formatge, i surt ràpidament a rosergar
    lomik 24/10/2019 3:16 pm
    el darrer estatut va fracassar, què vols 10 anys més marejant la perdiu ?? DUI Ja !
    ... 24/10/2019 3:07 pm
    No sap aquesta ignorant burgesa devoraenciams que amb Castella no hi ha pacte possible?
    spelunca 24/10/2019 2:44 pm
    Colaueta, que no saps encara que els pactes amb "escanya" sempre son paper mullat. Noia, aquesta pantalla ja esta passada.
    Català a Mallorca 24/10/2019 2:44 pm
    L,unic pacte que val és el de cadascú al seu estat, ells que segueixin amb espanya i nosaltres amb la república catalana
    Moçambicano 24/10/2019 2:37 pm
    Em bom portuguez, conversa fiada... Muito fala pouco diz. Caça ao voto.
    Xavier 24/10/2019 2:21 pm
    Clau, això s'acabao, tots els pactes, lleis i sentenciats, ESPAIN, no les ha respectades mai, i per això volem ser lliures i fer el nostre camí solets, respectant, la seva demofascista posició, no volem tractes amb qui ens roba 1y miliions al més i ens dona un 10% de las infraestructures que ens pertanyent, i es fan amos dels nostres ports, aeroports etc. SALUT I REPÚBLICA CATALANA.
    Si no hi cap l'autodeterminació ... 24/10/2019 1:59 pm
    un nou trágala, voldras dir. Hipócrita.
    Presoner núm. 41553611 24/10/2019 1:54 pm
    Sí, un nou pacte que no s'albira per enlloc i que el "Congreso de toos lo'j pañoles" pugui denunciar, rebaixar o deixar sense efecte quan li roti, i anar marejant la perdiu fins que una immigració socialitzada en la matriu castellana torni irrellevant el "molest" nacionalisme català. El pla colonitzador que heu tingut sempre el PCE i el PSOE a Catalunya, vaja.
    Maria 24/10/2019 1:46 pm
    Adéu Colau, adéu caspanya us quedan quatre telediaris Visca la república Catalana
    Ferran 24/10/2019 1:36 pm
    Mediocridad al cuadrado para que no le salten la silla....
    Bernat C. 24/10/2019 1:33 pm
    Frau, tu demana, no te'n estiguis, però primer preocupa't per Barcelona que hauria de ser la teva feina i per això cobres.
    ximpleta 24/10/2019 1:05 pm
    kolau ets una falsa, el poti poti és tan constant en la teva persona, que la credibilitat i la sinceritat, brillen per la seva absència