Primeres queixes pels errors de funcionament del sistema de renovació automàtica de targetes i abonaments del transport públic que van caducar durant confinament. Alguns usuaris s’han queixat que, en arribar a la maquina validadora corresponent, la seva targeta no funcionava i apareixia l’avís de “títol caducat” habitual en aquestes circumstància. Les queixes s’han produït al metro, a l’autobús i a Rodalies.
L’ATM va anunciar fa una setmana que les targetes de metro i autobús que haguessin caducat durant el confinament es renovarien automàticament després de validar-los a partir de l’1 de juliol. Però el consorci va posar condicions: en el cas de la T-usual, la T-grup i la T-familiar, el bitllet haurà d’haver estat inutilitzat entre el 14 de març i l’11 d’abril, mentre que els bitllets de transport trimestrals –T-jove, T-trimestre i T-70/90 FM/FN–, no s’han d’haver validat entre el 14 de març i el 10 de juny.
i ficat el titol i amb diu caducat……………..i al vaig fer servir al 13 marc al ultim dia…………com u arreglem aixo?ah i bon dia
— JORDI CITIZEN Z(OPERATION BITEMARK) (@Jordimerce1988) July 1, 2020
He passat el bitllet i diu títol caducat?? com ho arreglo això? L’últim dia d’utilització va ser el 11/03. Ho he intentat a l’autobús 68
— Anna ?️ (@anna23__) July 1, 2020
TMB i Rodalies, tot i no ser la responsables directes de les renovacions del títols, han informat a Twitter que els problemes registrats per alguns usuaris segurament es deuen a que es va validar la targeta en algun moment del confinament i han recordat als viatgers que existeix un formulari per fer la reclamació.