Cabify respon a la Generalitat que atendrà "qualsevol requeriment d'informació"

L'empresa es mostra confiada després de ser expedientada perquè s'ajusta a la normativa vigent

Cabify atendrà la petició de la Generalitat i enviarà tota la informació que el departament de Territori li ha demanat. En un comunicat, l'empresa, que va tornar a operar a Barcelona el dijous passat, defensa que "sempre" col·labora amb les administracions i que atendrà "qualsevol requeriment d'informació" que li faci la Generalitat. El departament de Territori va obrir ahir un expedient informatiu a l'empresa.

L'operador de VTC garanteix que amb el nou servei s'ajusten a la normativa vigent. Cabify estableix amb els usuaris un contracte d'un any prorrogable amb el qual passa a ser un xofer disponible a totes hores per als passatgers, la qual cosa li permet obviar els 15 minuts d'antelació que imposa el decret. L'usuari només ha d'esperar un quart d'hora abans d'utilitzar per primera vegada el servei. 

La Generalitat té dubtes sobre el compliment de la llei amb el nou funcionament de Cabify, segons va admetre el director de Cabify Europa. El departament de Territori, responsable de l'àrea de transports i del decret VTC, va sol·licitar ahir informació a l'empresa perquè aclarís per què la prestació del servei de forma "immediata" no apareix al contracte que uneix els usuaris amb l'empresa Prestige & Limousine, del grup Cabify. 

Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?