Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Glòries estrena 4 hivernacles pop-up sobre moda i bellesa primaverals
  • CA

El centre comercial Glòries estrena una peculiar instal·lació aquest mes de maig per difondre les tendències de moda i bellesa d’aquesta primavera. Quatre petits hivernacles permetran als visitants conèixer i aconseguir productes de grans marques del sector, que se sortejaran entre els membres del programa de fidelització Glòries Club. La iniciativa té lloc del 10 al 29 de maig i s’anomena Atrapa els teus desitjos. Inclou també música en directe i un photocall gegant amb forma de papallona.

Es tracta d’una iniciativa experiencial i immersiva, que s’escampa per tot l’eix comercial i recrea una atmosfera màgica: vegetació imponent, papallones XXL i flors de totes les tonalitats. Dos dels hivernacles estan situats a la planta carrer i els altres dos, a la subterrània. Cada un té una especialitat: les últimes tendències per a dones, homes, infants i propostes sostenibles. 

Totes les botigues de moda i bellesa de l’eix comercial, com Benetton, Guess, Druni o L’Occitane, estaran representades en aquests oasis efímers. Hi exposaran articles com sabates, bosses, perfums o joies, que se sortejaran entre els membres de Glòries Club, el nou programa de Cashback que recompensa les compres dels seus clients vip. A més, els establiments fan descomptes especials i compten amb nous avantatges i beneficis per als socis del centre comercial. 

El centre comercial Glòries es vesteix de primavera amb l’esdeveniment ‘Atrapa els teus desitjos’ / Unibail-Rodamco-Westfield

L’objectiu és oferir al visitant de Glòries una proposta original i engrescadora per gaudir del mes de maig. Cada dissabte a la tarda hi haurà música en directe, amb el DJ Xavi Pum i de les actuacions del cantant Lexter (15 de maig), el saxofonista Fede Carreras (22 de maig) i el percussionista Chus Tobalo (29 de maig).

D’altra banda, influencers com Laura Brunet, Ariadna Tàpia, Clara Mas, Natalia Lopez, Albert Vicent i Carla Di Pinto s’encarregaran de donar a conèixer l’esdeveniment a través de les seves xarxes socials. El photocall també té noms i cognoms: l’han dissenyat els artistes fallers Juanjo Sevior i José Priol, de Sevior & Priol Arts, que han estat guardonats en diverses edicions de les Falles de València.

Un dels 4 hivernacles efímers instal·lats al centre comercial Glòries / Unibail-Rodamco-Westfield

“Glòries reafirma el seu compromís amb el medi ambient i s’alinea amb l’estratègia Better Places 20-30 de Unibail-Rodamco-Westfield, que fixa un full de ruta per generar un impacte positiu en els entorns dels seus centres, el medi ambient, l’economia i la societat en general”, exposa el centre comercial en un comunicat. “Glòries és més que un lloc de compres, és un espai experiencial preparat perquè els visitants el puguin compartir amb els seus amics o família mentre descobreixen descomptes i sorpreses”, rebla Nina Kavaliova, gerent de l’eix comercial Glòries.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa