Vodafone Espanya ha tancat el seu últim any fiscal (abril de 2019 a març de 2020) amb una línia positiva de creixement al llarg d’aquests dotze mesos.
Les carteres de mòbil de contracte, fibra i televisió van consolidar les tendències de creixement en el quart trimestre. La base de clients mòbils de contracte de Vodafone Espanya va augmentar en 51.000, fins als 11.348.000. La cartera total de clients mòbils ascendeix a 13.483.000.
Per part seva, els clients de fibra es van incrementar en 28.000 fins a 3 milions, i suposen el 93,2% dels clients de banda ampla fixa de Vodafone Espanya. Vodafone TV va créixer en 41.000 nous clients, tancant l’any en 1,4 milions.
A tancament d’any fiscal, 12 mesos després del llançament pioner de la primera família de tarifes amb dades il·limitades, la companyia consolida 2,4 milions de línies que inclouen dades il·limitades.
Les tarifes il·limitades tenen un NPS 10 punts superior respecte a les tarifes sense dades il·limitades i suposen una important millora de l’experiència per als nous i actuals clients migrats. Incrementen notablement el consum de dades (4 vegades més que els usuaris sense dades il·limitades) i revelen una demanda latent en relació amb el consum sense restriccions de dades i continguts en mobilitat que Vodafone va saber anticipar i gestionar de manera positiva enfront de la resta de competidors.
Vodafone Espanya torna al camí del creixement. Creix a Ebitda un 8,2% en el segon semestre i manté una tendència positiva en ingressos totals aconseguint 4.296 milions d’euros en l’exercici. Una recuperació sostinguda amb els ingressos per servei que van ascendir a 3.904 milions d’euros consolidant la tendència positiva.