La trobada de l'oci tecnològic NiceOne Barcelona rep més de 120.000 visitants

El director de la cita es mostra convençut de la nova aposta, que s'obre a altres fórmules de l'entreteniment digital

El NiceOne Barcelona, el festival dedicat a l'entreteniment digital, ha portat més de 120.000 visitants al recinte firal de Gran Via, a l'Hospitalet de Llobregat, durant quatre dies. Són dades d'aquest diumenge al migdia facilitades per Fira de Barcelona, organitzadora del saló, en espera de les definitives. Així, en una primera anàlisi, l'organització ha celebrat la resposta del públic a les novetats en videojocs, competicions professionals en directe d'eSports, conferències i concursos de cosplay.

El seu director, Josep Antoni Llopart, fa un balanç "molt positiu" de la quarta edició de la cita que va néixer com a Barcelona Games World i que enguany s'ha obert a altres àmbits de l'oci virtual, com les experiències immersives. En declaracions a l'ACN, Llopart qualifica l'afluència de públic de "satisfactòria" i afirma que reflecteix "l'acceptació i l'èxit" del nou model, del qual s'ha mostrat convençut: "Aquest és el format que possibilita adaptar-nos a la transformació que està experiment l'entreteniment digital".

Noms d'influencers com Willyrex, Vegetta777, TheGrefg, Wismichu i Anikilo han ajudat a fer del NiceOne Barcelna un esdeveniment obligatori en el món de l'oci digital. Els aficionats als eSports han pogut gaudir de competicions en directe del League of Legends com les fases finals de la Iberian Cup i el Circuit Tempesta. Ambdós tornejos han tingut una audiència de més de 500.000 espectadors a través de les plataformes streaming, també. 

El director del NiceOne Barcelona confia que aquesta transformació amb noves fórmules d'oci interactiu es consolidi en les properes edicions. També ha destacat que volen oferir experiències que els aficionats no poden tenir a casa i que "dilueixen on comença la història, si al videojoc, a la pel·lícula o a la sèrie".

Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?