"Seat ja lidera el creixement de les vendes de Volkswagen", el que diu la premsa econòmica

"El llegat del MWC", titula Via Empresa, que repassa com ha canviat el congrés de telefonia des del 2006

El Economista: "Seat ja lidera el creixement de les vendes de Volkswagen". Seat va tancar 2018 amb un benefici operatiu de 254 milions d'euros, un 33,1% més, i es converteix en el millor resultat de la seva història per tercer any consecutiu. El fabricant, propietat del grup Volkswagen, va vendre 517.600 cotxes, un 10,5% més que el 2017 i es va convertir en la marca que més creix a tot Europa.

Via Empresa: "El llegat del MWC". Des de la primera edició del MWC a Barcelona el 2006 han passat molts anys i, amb la rapidesa com avança la tecnologia, poc queda ja del que es va veure fa 13. Precisament aquesta ha estat la sensació que ha deixat el Mobile World Congress entre els assistents: ja no és una fira de mòbils, sinó una fira de tecnologia.

Diari Ara: "Mercadona ultima la venda per internet a Barcelona". El president de Mercadona, Juan Roig, ha anunciat que la cadena de supermercats començarà a vendre per internet a Barcelona a partir del 12 de juny. La capital catalana serà la segona ciutat de l'Estat, després de València, que tindrà aquest servei. Mercadona inaugurarà un nou centre logístic per gestionar unes 30.000 comandes mensuals i donarà feina a unes 300 persones.

La Vanguardia: "Inkemia, en preconcurs de creditors". La biotecnològica catalana Inkemia ha presentat un concurs de creditors per negociar una reestructuració del seu deute, que el juny del 2018 era d'uns 22 milions d'euros. La companyia espera trobar nous inversors per capitalitzar el grup. Inkemia s'ha vist obligada a presentar el concurs de creditors després de no cobrir l'emissió de bons de 20 milions que va llançar a finals de l'any passat.

Expansión: "Puig entra al capital d'una marca índia i una altra colombiana". La multinacional de perfumeria i moda Puig ha entrat al capital de la firma índia Kama Ayurveda i al de la colombiana Loto del Sur. El grup, propietari de marca com Carolina Herrera o Paco Rabanne, vol impulsar el seu negoci internacional i ha apostat per comprar una participació minoritària en totes dues marques i es reserva la possibilitat d'augmentar-la en un futur.

Més informació
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?