Les tarifes de Ryanair augmentaran entorn de deu euros durant els pròxims quatre anys, passant dels 40 euros de mitjana fins als 50 euros, segons ha afirmat aquest dimecres en una roda de premsa a Barcelona el conseller delegat de la companyia, Eddie Wilson, informa l’agència ACN. Malgrat aquest increment, Ryanair preveu continuar captant nous passatgers. Segons ha assegurat Wilson, el fet que la resta d’operadores també estiguin incrementant les seves tarifes arran dels costos energètics actuals comportarà que molts usuaris comencin a utilitzar Ryanair. A Barcelona, la companyia irlandesa espera arribar als 3,5 milions de passatgers entre la pròxima tardor i hivern, un increment del 7% respecte al mateix període del 2019.

Pel que fa als resultats d’aquest 2022, el conseller delegat de l’operadora irlandesa ha detallat que, fins a l’agost, la companyia ha venut un 15% més de bitllets que en el mateix període d’abans de la pandèmia. “Els nivells prepandèmia s’han recuperat completament”, ha sostingut Wilson.

Ryanair / ACN
Ryanair / ACN

En aquest sentit, Ryanair ha anunciat avui noves rutes des de Barcelona a les ciutats de Frankfurt (Alemanya), Newcastle (Regne Unit) i Bordeus (França) que operaran entre setembre i març. “La companyia continua creixent a tot Espanya i amb força a Barcelona, mentre que la resta del sector s’està alentint”, ha expressat el conseller delegat de l’operadora.

A escala estatal, la companyia espera arribar fins als 50 milions de passatgers en l’any fiscal 2023, respecte dels 44 milions del 2019.

Vagues de tripulants de cabina fins al gener del 2023

En relació amb les vagues de tripulants de cabina de Ryanair, que segons han anunciat els sindicats USO i Sitcpla s’estendran fins al gener del 2023, Wilson ha afirmat que són “innecessàries” i que “no contribueixen en la millora” de les condicions dels treballadors.

La companyia va arribar a un acord amb la secció de CCOO, però no amb la resta de sindicats. “Va ser impossible tancar un acord amb ells i ens en vam cansar”, ha sosntigut. Segons el conseller delegat de la companyia, USO i Sitcpla “van tenir la seva oportunitat” i ara és hora “de tirar endavant”. Per Wilson, les demandes d’ambdós sindicats són “disfuncionals” i “no ajuden a solucionar el problema”. “S’han accedit en el seu paper”, ha conclòs.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa