Els resultats del Grup IPG el 2019 el disparen a la borsa

IPG Mediabrands ha contribuït a aquests importants resultats gràcies a un increment del 180% en tres anys

El Grup IPG (Interpublic Group of Companies Inc) va registrar una notable revalorització el 2019 que s'ha traduït en una empenta de el 7% de l'acció després de conèixer-se els resultats.

El 2019, el grup va experimentar un creixement orgànic d'ingressos de l'3,3%. IPG Mediabrands, agència de mitjans de la multinacional a la península Ibèrica, ha contribuït a aquests importants resultats gràcies al seu increment rellevant, un 180% en tres anys.

En l'últim exercici, el grup, de qual forma part McCann –agència creativa d'amplia implantació a l'estat espanyol amb clients com Telefónica, Repsol, Iberia o IKEA–, va registrar uns ingressos orgànics que s'espera que siguin més alts que els de qualsevol altre gran grup d'empreses publicitàries, ja que ha passat d'uns ingressos nets de 8.030 milions de dòlars el 2018 als 8.630 milions l'any passat, amb un increment dels ingressos nets orgànics del 5,5% a nivell internacional.

El Grup IPG ha establert un nou objectiu de creixement orgànic dels ingressos per al 2020 del 3% i preveu una ampliació del marge. Els ingressos orgànics d'IPG van augmentar un 2,1% també als EUA i un 4,1% en mercats internacionals en el quart trimestre.

A Iberia, IPG Mediabrands ha contractat 200 persones en els últims 20 mesos. Ha arribat a una plantilla de 427 treballadors i ha guanyat comptes com Nestlé –un dels principals anunciants de l'estat espanyol ('top20')–, de més de 50 milions d'euros; Amazon, propera als 70 milions; a més de Dia, Lidl, Tous, Nova Pescanova, Somfy, Groupon o Cepsa, entre d'altres.

Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?