“Norwegian perd 150 milions el 2018”, el que diu la premsa econòmica sobre Barcelona

“CaixaBank ofereix a l’ERO 33 dies per any treballat”, titula Cinco Días

Els diaris econòmics i les pàgines d'economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

El Periódico: “Norwegian perd 150 milions el 2018”. L’aerolínia Norwegian Air Shuttle, una de les que més ha apostat per obrir rutes intercontinentals a l’Aeroport del Prat, ha anunciar que va tancar l’exercici del 2018 amb 150 milions d’euros de pèrdues, cinc vegades més que l’any passat. La companyia vol optimitzar la seva estructura per tornar a ser rendible el 2019. 

Cinco Días: “CaixaBank ofereix a l’ERO 33 dies per any treballat”. La direcció de Caixabank ha presentat la seva primera oferta als sindicats per acordar les condicions de l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) que afecta a 2.157 treballadors. El banc ofereix una indemnització de 33 dies per any treballat amb un topall de 24 mensualitats per als menors de 53 anys.

Expansión: “Rabat rep 10 milions del fons TDL per finançar el seu creixement”. L’empresa de joieria propietat de la família Rabat ha subscrit un crèdit de 10 milions amb el fons de deute Trea Direct Lending (TDL) per finançar el creixement del grup i remodelar les botigues i l’inventari. A Barcelona tenen una botiga al passeig de Gràcia.

El Economista: “La integració de l’AVE a les ciutats costa 7.637 milions més del previst”. El Tribunal de Comptes ha fet una auditoria dels sobrecostos que ha generat la integració de l’alta velocitat a ciutats com Barcelona, Gijón, València, Cartagena o Saragossa. En el seu informe, l’òrgan alerta que les obres han costat 7.637 milions d’euros més del previst.

Cinco Días: “Competència de Catalunya recomana no convalidar el decret sobre les VTC”. L’Agència Catalana de la Competència (ACCO) ha rebutjat el decret aprovat per la Generalitat per regular els vehicles de lloguer amb conductor (VTC), que fixa un temps mínim de precontractació de 15 minuts i que ha provocat la sortida d’Uber i Cabify de Barcelona. L’ACCO considera que la nova norma redueix la competència i perjudica els usuaris.

Més informació
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?