Neix Tivify, la plataforma independent de contingut televisiu i streaming

Agrega més de 80 canals de televisió i aplicacions com Neflix amb recomanacions personalitzades

TVUP Media Telecom llança al mercat Tivify, una plataforma televisiva independent que agrega i ordena més de 80 canals aplicant funcionalitats avançades, a més d’oferir recomanacions personalitzades de continguts per a l’usuari.

El treball d’un equip editorial que analitza canals, programes i catàlegs de vídeo sota demanda (VoD) com Netflix, Prime Video o HBO, junt amb una tecnologia “innovadora pròpia, es converteix a Tivify en la solució per a una millor gestió de la sobreoferta de entreteniment actual”, va assenyalar la plataforma.

Els serveis avançats que inclou Tivify possibiliten la disponibilitat de la plataforma en múltiples pantalles, el reinici de programes en directe, la recuperació de continguts ja emesos, les gravacions al núvol i la possibilitat de controlar la reproducció del directe i diferit, unificant d’aquesta manera l’experiència de consum televisiu. L’accés a la plataforma es pot realitzar des de diferents dispositius: televisors i reproductors multimèdia Android TV, mòbils, tauletes i ordenadors.

La nova plataforma digital va destacar que dóna resposta al problema “que ha generat la proliferació de canals TDT i plataformes de streaming i la incomptable oferta audiovisual que s’ofereix. Amb Tivify, es dóna accés a un servei de televisió amb les funcionalitats que ofereix les grans operadores a un preu molt competitiu, independentment de si el subscriptor usa la banda ampla que ofereix Tivify o si la té contractada amb un altre proveïdor”.

Per accedir a la plataforma ha d’entrar a www.tivify.es, completar el procés d’alta i començar a gaudir del període de prova gratuïta. En finalitzar aquest termini, l’usuari pot activar la seva subscripció per 4,99 euros al mes.

Tivify PRO

El servei es distribueix per operadores de proximitat i OMV a través de Tivify PRO. “Aquestes operadores ara poden competir amb les grans telecos oferint també paquets de televisió i entreteniment sense la necessitat de cap inversió, ja que tot ho gestiona TV Up Media”, indica la plataforma en un comunicat.

Afegeix que “la solució de TVUP Media Telecom ofereix els canals TDT amb una qualitat superior a la que generalment s’obté directament de l’antena. Per exemple, els sis canals d’Atresmedia estan disponibles en HD. A més, Tivifica suma a l’oferta de canals TDT canals internacionals, canals de nínxol i canals prèmium temàtics, com Surf Channel, Mezzo, Mezzo Live, Motorvision o Museum, entre altres. Una oferta que anirà creixent constantment”.

La infraestructura tecnològica de Tivify permet la integració de canals locals amb funcionalitats OTT avançades. Utilitzant la intel·ligència artificial i el big data, particularitzant i classificant els continguts en funció dels gustos i interessos del propi usuari a través d’iGuideTV. Aquesta guia avançada permet la personalització de les recomanacions amb les preferències reals del consumidor.

Així mateix, la guia facilita la localització de les novetats i continguts disponibles, tant en canals de televisió com en els principals serveis d’streaming. Al sistema avançat de recomanacions, se suma el treball editorial, que permet a iGuideTV oferir suggerències personalitzades creuant continguts de la TV i d’altres plataformes.

Condicions d’accés

Tivify ofereix dos tipus de plans. El pla Tivify està disponible per a qualsevol usuari per 4,99 euros al mes o 49,95 euros anuals (amb IVA inclòs) i existeix la possibilitat de provar-lo de forma gratuïta abans de contractar-ho. Aquest pla inclou canals TDT, canals autonòmics i locals (en funció de la ubicació del subscriptor), canals internacionals i canals de nínxol.

A més, permet registrar fins a 5 dispositius amb un mateix compte i gaudir del servei en dos dispositius al mateix temps. L’usuari disposa de 100 hores de gravacions, disponibles al núvol durant 50 dies.

També es pot contractar el pla Tivify XL, que té un cost de 6,99 euros mensuals o 69,95 euros anuals. A diferència del pla bàsic, inclou també canals temàtics prèmium, permet vincular fins a 8 dispositius i un ús simultani de la plataforma en tres dispositius. A més, l’usuari disposa de 350 hores d’adquisicions, disponibles al núvol durant 100 dies. Tivify no aplica cap permanència en cap dels dos plans.

Francisco Sáez, fundador i Director Tècnic (CTO) de TVUP Media Telecom, va destacar que “amb 20 anys d’experiència, sabíem que havíem de sortir dels paradigmes tradicionals. A més, havíem d’aplicar-ho des del principi per aconseguir una experiència d’ús que donés resposta a les noves necessitats que ha generat la sobreoferta de continguts. També hem treballat en l’atracció del talent necessari per aconseguir-ho. En l’actualitat, l’equip de la companyia el tenim repartit per cinc països i quatre fusos horaris diferents”.

Per la seva banda, Eudald Domènech, Managing Director & Service Architect, va relacionar que “els consumidors darrerament es pregunten per què paguem tant quan la majoria del que volem veure està a Netflix i Prime Video? Ha nascut el fenòmen dels cord-cutters, aquells que prefereixen contractar ample de banda i mòbil a una operadora assequible però de qualitat, i confeccionar-se ells mateixos un paquet d’entreteniment. Tivify ha nascut per reunir l’entreteniment de tots els usuaris d’una manera fàcil i assequible i donar servei als cord-cutters”.

Nou comentari