Mercadona implanta a Barcelona un nou servei de compra en línia començant pels barris rics

Un magatzem d'ús exclusiu a la Zona Franca abastirà la ciutat | El servei es va estrenar a València fa un any i arribarà a Madrid el 2020

La cadena de supermercats Mercadona ha començat a implantar a Barcelona aquest dimarts el seu nou servei de compra en línia, començant pels barris rics de la ciutat i amb la previsió d'incrementar la cobertura a la resta de la ciutat de manera progressiva. El sistema ja està disponible per als clients amb domicili als codis postals 08017, 08021, 08022 i 08034, que estan situats als districtes de Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts, ha indicat en un comunicat la cadena.

L'operativa de la venda digital es centraliza des d'un magatzem exclusiu –en lloc de fer-se des de les botigues– al polígon de la Zona Franca de Barcelona, ​​en el qual s'ha invertit set milions d'euros. Els clients de Mercadona que no resideixin en els codis postals coberts per aquest nou centre de distribució podran seguir comprant a la pàgina web clàssica de la cadena, al mateix preu però amb menys amplitud horària en el lliurament. La directora general del projecte de compra en línia de Mercadona, Juana Roig, ha destacat que el s'expandeixen a la ciutat de Barcelona, ​​després del "èxit" que ha tingut a València, en el qual està disponible des de fa un any. Preveu llançar la nova compra digital a Madrid a principis de 2020.

El magatzem de la Zona Franca compta inicialment amb 92 treballadors i s'estima que la plantilla augmentarà fins als 350, a mesura que es vagi expandint el servei a la ciutat de Barcelona. Té 10.500 metres quadrats, dels quals 2.500 estan destinats a productes frescos i a una àrea d'emmagatzematge en fred per a productes refrigerats i congelats que requereixen temperatures inferiors als -20ºC.

Caprabo reforma les seves botigues

El mateix dia, la cadena de supermercats Caprabo ha anunciat una inversió aquest juny per a la renovació simultània de 10 establiments, ubicats a la capital catalana, a Roses (Girona), a Solsona (Lleida), a Vallirana y a Sentmenat (Barcelona). L'actuació s'enmarca en un pla de transformació de totes les botigues per adaptar-les al nou format de la cadena, amb l'objectiu d'haver reformat la totalitat dels seus 320 locals l'any 2021.

Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?