“El futur de l'automòbil es dissenya a Barcelona”, el que diu la premsa econòmica

“Comprar un pis nou o un per a reformar?”, aquest és el dilema dels inversors, segons La Vanguardia

Els diaris econòmics i les pàgines d'economia de la premsa generalista destaca avui aquestes notícies sobre Barcelona i la seva àrea:

El Periódico: “El futur de l'automòbil es dissenya a Barcelona”. El saló Automobile Barcelona, que tindrà lloc de l’11 al 19 de maig al recinte de Fira a Montjuïc, farà una repassada al disseny del cotxe durant l’últim segle. La capital catalana ha acollit centres de disseny de marques tan prestigioses com Audi, Volvo, Seat, Renault, Volkswagen o Geely.

La Vanguardia: “Comprar un pis nou o un per a reformar?” A Barcelona el negoci de comprar pisos antics i reformar-los està de moda. Segons la immobiliària Barnes Spain, tres de cada cinc inversors prefereixen comprar un pis en una zona cèntrica, rehabilitar-lo de dalt a baix i tornar-lo a vendre més car. També hi ha immobiliàries que ho fan com una inversió en patrimoni i rehabiliten els pisos per després llogar-los.

El Economista: “Rosauro Varo, el ‘rei de les VTC’ que més pateix pel tancament a Barcelona”. La marxa d’Uber i Cabify de Barcelona ha deixat molt tocat el sector de les VTC, que està en procés de presentar ERO per a uns 3.000 treballadors. Rosauro Varo, conegut com el ‘rei de les VTC’, s’ha vist especialment afecta pel decret. Vector Ronda Teleport, participada per Vauro i Cabify, té gairebé la meitat de la seva flota a Barcelona, un percentatge molt més alt que el dels seus competidors.

Expansión: “Seat inverteix sis milions per muntar el doble de cotxes de gas”. El fabricant automobilístic del grup VW ha fet una gran inversió per augmentar la producció de cotxes híbrids i de gas natural liquat de 95 a 250 unitats diàries. Amb aquest increment, els cotxes híbrids poden arribar a suposar fins al 10% de la producció diària de Seat a la seva fàbrica de Martorell.

El Economista: “La indústria catalana del genèric trontolla: Esteve i Ferrer abandonen”. Dos dels principals fabricants de medicaments genèrics de Catalunya, les farmacèutiques Esteve i Ferrer, ha decidit abandonar el sector per la baixa rendibilitat dels genèrics, que fins ara suposaven al voltant del 30% de la seva xifra de negoci. Totes dues ja han anunciat que se centraran en la recerca de medicaments originals, més arriscada, però més profitosa.

Més informació
Comentaris

No hi ha comentaris. T'animes?