Turisme de Barcelona proposa un Sant Jordi solidari per a la investigació de la Covid-19

El disseny d'una rosa digital es podrà descarregar per un euro i la suma de la recaptació es destinarà a l'Hospital Clínic

Les propostes per combinar un Sant Jordi atípic i la lluita contra el coronavirus segueixen aflorant arreu. L’última proposta és de Turisme de Barcelona, que planteja una campanya solidària que es basa en recaptar fons per a la recerca de la Covid-19 amb una idea senzilla: qui aporti un euro podrà descarregar-se una rosa solidària i enviar-la a una persona estimada. Els diners que s’aconsegueixin aplegar seran abonats íntegrament a l’Hospital Clínic. A més, els interessats també podran descarregar-se gratuïtament un passa-pàgina en format llibret amb les Rutes Literàries de Barcelona, en una acció de promoció de la literatura i els escriptors catalans.

I de fet, el mateix ens de promoció turística ha anunciat que serà un dels participants en aquesta campanya. Segons ha anunciat, aportarà la mateixa quantitat econòmica que els anys anteriors destinava a regalar roses per als treballadors del consorci. El disseny de la rosa digital proposada aquest any és de Cinta Arribas.

Aquest any és el segon consecutiu en què Turisme de Barcelona pormociona Sant Jordi i un dels seus puntals és tenir en compte el talent de joves il·lustradors que viuen fora. La idea és que l’obra dels il·lustradors seleccionats serveixi per presentar punts de llibre i cartells col·leccionables que es repartiran el 23 de juliol –la data seleccionada com a nou Dia del Llibre

 

La directora del consorci turístic, Marian Muro, reivindica que “la cultura i les tradicions son molt importants a l’hora de projectar el caràcter, la personalitat i la singularitat d’un indret. Cal reforçar-la perquè precisament aquesta identitat i personalitat pròpia és el que ens permet poder diferenciar-nos unes destinacions d’unes altres i crear atractivitat”.

Nou comentari